تاثیر رسانه های اجتماعی در طراحی سایت
نوشته شده توسط : Mozhde

سلام به تیک تم خوش آمدید.در این مقاله به تاثیر رسانه های اجتماعی در طراحی سایت می پردازیم. یکی از عوامل موفقیت در طراحی سایت فعالیت در شبکه های اجتماعی است.فواید رسانه های اجتماعی برای مدیران سایت ها بسیار است.

تاثیر رسانه های اجتماعی در طراحی سایت

یک از عوامل مهم افزایش بازدید در وب سایت، تعداد مخاطبین در این شبکه ها می باشد که این خود یکی از عوامل موفقیت آمیز در طراحی وب سایت است. امروزه مخاطبین از شبکه های اجتماعی برای بدست آوردن موضوع های متفاوت اکثرا از رسانه های اجتماعی استفاده میکنند.

برای داشتن یک وب سایت موفق باید دست به دامن ابزارهای زیادی شد. طراحی سایت به تنهایی عامل موفقیت شما نیست و به برای توسعه آن باید فعالیت‌های متفاوتی داشته باشید. یکی از مهمترین مکان‌ها که باید به منظور توسعه طراحی وب سایت خود در آن فعالیت بسیار بسیار زیادی داشته باشید، شبکه های اجتماعی است.

مزایای استفاده از شبکه های اجتماعی

افزایش بازدید رسانه های اجتماعی

تعداد کاربران در شبکه های اجتماعی سبب می‌شود بازدید وب سایت شما افزایش پیدا کند که یکی از مهمترین اصول در موفقیت یک طراحی وب سایت است. کاربران امروز بیشتر از شبکه های اجتماعی به منظور دسترسی به مطالب مختلف استفاده می‌کنند. به همین دلیل یکی از  آن برای شما افزایش مخاطب خواهد بود.

همین حالا ببینید:  چند تکنیک برای کمک به بازاریابی بهتر در شبکه های اجتماعی
تاثیر رسانه های اجتماعی در طراحی سایت تاثیر رسانه های اجتماعی در طراحی سایت

لینک سازی رسانه های اجتماعی

همانطور که می‌دانید بدون سئو سایت کار به هیچ جایی نخواهید برد. درست است که اصول سئو باید توسط متخصصان بر روی وب سایت شما پیاده شود، اما می‌توان گوشه‌ای از فعالیت‌ها را خود به دست گرفت گوگل به حضور فعال وب سایت ها در این رسانه ها اهمیت زیادی می‌دهد و دوست دارد لینک‌های زیادی از وب سایت‌ها در  این شبکه ها ببیند.

تاثیر رسانه های اجتماعی در طراحی سایت تاثیر رسانه های اجتماعی در طراحی سایت

استفاده رایگان رسانه های اجتماعی

برای طراحی وب سایت باید بسته به درخواست‌های خود هزینه‌هایی را پرداخت کنید، حال آنکه استفاده از این شبکه‌ ها رایگان بوده و نیازی به پرداخت هزینه وجود ندارد. می‌توان برخلاف وب سایت خود، بدون ترس از پر شدن فضای حافظه، هر میزان اطلاعات را در آن‌ها بارگذاری کرد.

سهولت در دسترسی رسانه های اجتماعی

مزایای شبکه های اجتماعی به همین موارد ختم نمی‌شود. همه رسانه های اجتماعی دارای اپلیکیشن‌های موبایل برای سیستم عامل‌های مختلف هستند که دسترسی به آن‌ها را ساده‌تر می‌کند. امروز کاربران ابزارهای موبایلی را بسیار بیشتر ترجیح می‌دهند، به همین دلیل با فعالیت در این شبکه ها بیشتر دیده خواهید شد.

در کدام شبکه های اجتماعی فعالیت کنیم؟

درست است که با فعالیت در هر شبکه ی از بیشتر مزایای آن مخصوصا لینک سازی بهره برده و امتیاز خود نزد گوگل را زیاد می‌کنید، اما بسته به محل زندگی خود، بازخورد متفاوتی از هر کدام خواهید داشت. به عنوان نمونه قرار دادن لینک های وب سایت شما در فیس بوک و همچنین گوگل پلاس اهمیت زیادی از نظر سئو دارد، اما متاسفانه تعداد کاربران ایرانی فعال در آن‌ها بسیار کم است. به همین دلیل در فاکتورهایی همچون برندسازی و افزایش بازدیدکننده آن‌چنان موفق نخواهید بود.

همین حالا ببینید:  تاثیر شبکه های اجتماعی در بازاریابی B2B

بهتر است به منظور لینک سازی و بهره بردن از مزایای این شبکه ها، در تمامی موارد محبوب و حتی آن‌هایی که زیاد شناخته شده نیستند فعالیت کنید، اما عمده تمرکز خود را بر روی تلگرام و اینستاگرام قرار دهید. این دو، محبوب‌ترین شبکه های اجتماعی نزد کاربران ایرانی هستند و بدون شک بازدیدکننده‌های زیادی از آن‌ها دریافت خواهید کرد.

برای کسب اطلاعات تکمیلی پیرامون روش صحیح فعالیت در شبکه های اجتماعی با اینتن تماس بگیرید تا از مشاوره کارشناسان سئو ما استفاده کنید.

 

مطالب مرتبط:

موتور جستجوی گوگل چگونه کار می کند؟

چگونه در شبکه های اجتماعی محتوا تولید کنیم؟

بهترین روش‌ها برای افزایش سرعت ایندکس مطالب در گوگل

۱۰محتوا برای ایجاد لینک طبیعی در سایت

 

منبع: تیک‌تم – ارائه دهنده مقالات: آموزش ووکامرس – بازاریابی محتوا – آموزش وردپرس





:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: